close
تبلیغات در اینترنت
آموزش اختصاصی وسط بازی توسط الکی شیروف
loading...

آموزش شطرنج

آموزش وسط بازی در شطرنج,آموزش اختصاصی وسط بازی در شطرنج,آموزش وسط بازی در شطرنج,آموزش اختصاصی و کامل وسط بازی در شطرنج,وسط بازی خود را بهبود دهیم,آموزش حرفه ای

آموزش وسط بازی شطرنج توسط استاد بزرگ آلکسی شیروف

Chess98 بازدید : 957 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات ()

 امیدوارم  از تماشای این آموزش خوشتان بیاد واقعا تماشایی هست




بهترین راه برای بررسی پوزیشن‌های نمونه‌ای وسط و آخر بازی، رجوع به کتاب یا مقاله مناسبی است که در آن تمامی نکات مربوطه به دقت و به طور جداگانه توضیح داده شده باشند. متأسفانه ادبیات شطرنج مقدار لازم از این نوشته‌ها را در بر ندارد.

 

راه دیگر، تحقیق مستقل است. چند مثال درباره یک “تم” خاص که نظرتان را جلب کرده و حتی الامکان از تفسیرهای خوبی نیز برخوردار است، انتخاب کنید. این مثال‌ها را بررسی و تحلیل، ایده‌های خاص هر یک را یادداشت‌برداری کرده، و نتیجه‌گیری کلی خود از آنها را که قابل تعمیم به مثالهای دیگری از این نوع باشند را بنویسید.

 

در عمل ناگزیر از در پیش گرفتن ترکیبی از دو روش بالا خواهیم بود. موضوع امروز: فیل‌های نا همرنگ در وسط بازی

 

قوانین حاکم بر فیلهای نا همرنگ در وسط بازی و آخر بازی متفاوت میباشد و حتی در برخی از موارد عکس همند! در آخر بازی، وجود فیلهای نا همرنگ شانسهای طرف مدافع برای رسیدن به تساوی را افزایش میدهد. اما در وسط بازی، فیلهای نا همرنگ به تقویت حمله انجامیده، شانس موفقیت آن را افزایش میدهد.



ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از دید شما چه مطالبی در سایت قرار دهیم ؟






    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 37
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 4,322
  • بازدید سال : 79,323
  • بازدید کلی : 266,513